На ДЕКу лідери надання фінансових послуг розповідатимуть учасникам конференції про те як пропонувати клієнту новий UX в оплатах і підвищити конверсію

 

У перший день конференції 1 червня з 16:00 до 17:00 години на Днях електронних комунікацій України (скорочено – #ДЕК) лідери надання фінансових послуг розповідатимуть провайдерам про те як пропонувати клієнту новий UХ в оплатах і підвищити конверсію.

«Masterpass: one click до успіху в онлайн-комерції», – таку назву має одна з найцікавіших панелей ДЕКу, партнером якої є провідна міжнародна платіжна система Mastercard.

«Кожен другий користувач перериває купівлю онлайн, якщо його просять зареєструватися чи повторно ввести дані. Платформа цифрових гаманців Masterpass – це нове слово в e-commerce, вона змінює клієнтський досвід та відкриває нові можливості для оплати, без необхідності щоразу вводити дані платіжних карток», – стверджують організатори цієї панелі.

Директор з розвитку бізнесу Mastercard в Україні Сергій Францішко, комерційний директор iPay.ua Антон Косторніченко, директор компанії мережі «Ланет» Маріан Івасюк і CEO Maximum-Net LLC Вадим Алімов говоритимуть:
– Як і для кого працює платформа
– Де вже інтегровано Masterpass
– Яким чином забезпечується захист даних та безпека транзакцій
– Скільки коштує підключення Masterpass та як його здійснити
– Які переваги має провайдер та клієнт – на прикладі бізнес-кейсів

Запрошуємо всіх провайдерів до цікавої дискусії, а також спостерігати на перебігом події на сайті ДЕК http://dek.org.ua/uk/ он-лайн трансляцію якого організує інший IT-партнер
конференції – компанія COSMONOVA|NET.

Прес-служба ДЕК