На ДЕКу 2021 архітектори українського телебачення обговорять юридичний статус ОТТ та майбутнє лінійного/нелінійного ТБ
Телебачення у стані тектонічного зрушення. Пандемія та карантин прискорили зміни ландшафту телебачення.
У травні 2021 року РНБО вирішила, що для інформаційної безпеки Україна побудує до кінця 2021 року ефірну телемережу з безкоштовним доступом до 12 телеканалів. Водночас останні дослідження констатують суттєву міграцію глядачів на новітні телевізійні сервіси, на які держава формально не має впливу.
Парламент поки не реагує на зміни в технологіях доставки контенту. Голова Комітету ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв говорить, що законопроєкт про медіа, який охоплює регулювання новітніх медіа, можуть винести на голосування в кінці травня. Проте варіанти законопроєкту урядовці обговорюють близько 10 років.
У світлі останніх подій, 28 травня з 14.30 на ДЕКу найкращі експерти галузі, – керуючий партнер «Jurimex» Юрій Крайняк, заступник генерального директора з правових питань «1+1 медіа» В’ячеслав Мієнко, начальник юридичного управління Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Ганна Літвіщенко, генеральний продюсер ТБ-каналів STAR MEDIA Олексій Шульдешов, директор «ОТТ Україна» Олександр Резунов, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO Іван Шестаков, генеральний директор компанії «Торсат» Денис Васянович, керівник дивізіону Digital & Pay TV групи StarLightMedia Микола Фаєнгольд, директор зі стратегії й розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна» Федір Гречанінов, СЕО YOU TV Максим Смелянець, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення «1+1 медіа» Андрій Мальчевський, – обговорять юридичний статус вітчизняних ОТТ, конкуренцію з іноземними платформами у разі впровадження регулювання, а також ОТТ-тренди лінійного і не лінійного ТБ.
Питання для обговорення:
ОТТ – суб’єкт кінематографії чи телебачення?
Які вимоги з огляду на інформаційну безпеку щодо діяльності лінійних/нелінійних сервісів будуть запроваджені і як це вплине на конкуренцію з іноземними сервісами?
Чи будуть ОТТ отримувати ліцензії або знову чекатимуть режиму реєстрації?
Які зміни відбулися під час карантину у дивленні українців в контексті лінійного/нелінійного ТБ?
Що більше впливає на рішення споживачів, які змінюють тип прийому: зміст, якість контенту, його подача або бізнес-модель?
Які ринкові зміни очікуються у зв’язку з провадженням в Україні державного мультиплексу?
Реєстрація: http://dek.org.ua/uk/forma-reyestratsiya-na-dek2021/
Програма: http://dek.org.ua/uk/programa-2021/
Організатори: Інтернет Асоціація України (ІнАУ), Асоціація правовласників та постачальників контенту (АППК).
Генеральний спонсор: Huawei Ukraine
Титульний спонсор: DEPS