detector.media
Як ринок платного ТБ хоче отримати 2 млн абонентів безкоштовного супутника. Підсумки ДЕК-2019
Кодування супутникового сигналу має стати основним фактором, що визначатиме зміни на ринку платного телебачення на найближчий рік. Адже третина населення має змінити технологію доступу до перегляду. Медіагрупи готуються до кодування і зважують усі ризики. Провайдери висловлюють стримані очікування. Проблемам ринку платного телебачення було присвячено кілька секцій конференції «Дні електронних комунікацій» (ДЕК).
telekritika.ua
🛰ПОЭТАПНЫЙ ПЛАН СПУТНИКОВОГО КОДИРОВАНИЯ УКРАИНСКИХ КАНАЛОВ: ЧТО, КАК И КОГДА
Четыре ведущих медиагруппы планируют закодировать сигнал своих каналов на спутнике 20 января 2020 года. Об этом 31 мая в ходе конференции «Дни электронных коммуникаций 2019» сообщил исполнительный директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.
mind.ua
Українські медіа-групи планують закодувати свій сигнал на супутнику 20 січня 2020 року, на що індустрія, вже інвестувала більше $7,5 млн. Про це під час конференції ДЕК-2019 повідомив виконавчий директор «1+1 Медія» Ярослав Пахольчук.
Уляна Фещук і Валентин Коваль взяли участь у виїзних слуханнях парламентського комітету з питань інформатизації та зв’язку

ДЭК-2018: Smartsolutions представили SUDUM — инструмент по борьбе с онлайн-пиратством

ДЕТЕКТОР МЕДІА
Федір Гречанінов, StarLightMedia: «Концерн РРТ, порівняно із “Зеонбудом”, – це якась злодійська організація»

ДЕТЕКТОР МЕДІА
Початок кодування телеканалів на супутнику залежить від дати вимкнення аналогового ТБ – Пахольчук

ДЕТЕКТОР МЕДІА
Соціальний ролик про відключення аналогу, альтернативний ролику «Зеонбуду», погодилися транслювати тільки «Сонце» і Tonis – Клітна

ДЕТЕКТОР МЕДІА
Провайдери та медіагрупи домовляються про підвищення цін на контент на найближчі три роки – Сидоренко (ОНОВЛЕНО)