Організатори ДЕК – АППК і ІнАУ – запросили компанію SES розповісти учасникам ДЕК 2019 про дослідження телевізійного ринку України 2012- 2018 роки

АППК і ІнАУ запросили компанію «SES» розповісти учасникам ДЕК 2019 про майбутні дослідження телевізійного ринку України з 2013 до 2018 роки, з огляду на його глобальні очікувані перетворення – вимкнення аналогового ефірного телебачення, кодування супутнику провідними мовниками країни, розвиток новітніх телевізійних сервісів. Попередньо SES – не проти. За даними дослідження «SES» у 2012-2017 роках кількість супутникових домогосподарств зростає, а ефірне і кабельне телебачення згортається.
«SES» підтримувала «Дні електронних комунікацій» у якості спонсора з початку її заснування у 2017-2018 роках. Компанія є світовим лідером серед супутникових операторів з флотом більш ніж 50 геостаціонарних супутників. Компанія надає послуги супутникового зв’язку для мовників, інтернет-провайдерів, мобільних і фіксованих мережевих операторів по всьому світу. Отож думки «SES» щодо розвитку українського ринку АППК і ІнАУ вважають найбільше репрезентативними і незалежними.
Як активний гравець на ринку, «SES» щорічно досліджує основні покажчики телевізійного ринку, що не може бути не цікавим з огляду на його глобальні очікувані перетворення – вимкнення аналогового ефірного телебачення, кодування супутнику провідними мовниками країни, розвиток новітніх телевізійних сервісів. Така інформація також може бути цікавою з точки зору впливу окремих рішень Держави щодо регуляторних обмежень чи впровадження певних правил гри на цьому ринку.
Починаючи з 2016 року в дослідженні не приймалися до уваги телевізійні домогосподарства Криму, Донецької і Луганської областей, а у 2015 року, з огляду на складну економічну ситуацію, дослідження не здійснювалося.
Наприклад, за даними дослідження впродовж 2012-2017 років, бачимо тенденцію зростання кількості супутникових домогосподарств з 22% до 31%, яке, як відомо, надає можливість перегляду російських телепрограм, які можуть становити загрозу інформаційній безпеці держави.

Інші основні типи прийому, які знаходяться у регуляторній сфері держави – ефір і кабель – згортаються, так само як і кількість телевізійних домогосподарств в цілому.

Найближчим часом утримати, а може і покращити свої покажчики можуть кабельники за рахунок вимкнення аналогового ефіру, яке сьогодні розпочалося з Києва і Кіровоградської області. Також набирають обертів новітні телевізійні сервіси з використанням інтернет-технологій. Цьому буде сприяти технологічно-нейтральна реклама в ефірі національних телеканалів, яку провайдери вибороли під час перемовин з мовниками і Національною радою. Отож інтрига який тип прийому вибере споживач після вимкнення аналогу ефіру триває, але аналоговий ринок на кінець 2017 за даними «SES» виглядає так:

То ж маємо час і інформацію для осмислення і напрацювання ідей та конкретних пропозицій, стосовно підтримки розвитку легальних гравців pay TV супутникового, кабельного й інтернет-телебачення, щоб тримати цю ситуацію під контролем.

Повна презентація «SES» «Український ринок» Satellite Monitor YE 2017 (002)